שאלות ותשובות

באיזה יום המשלוח מגיע אליי?

אנו עובדים לפי תוכנית משלוחים קבועה, ימי החלוקה לפי האזורים בקישור הבא >

באיזה שעה אני צפוי לקבל את המשלוח?

בבוקר המשלוח תשלח אליך הודעת וואטסאפ עם טווח השעות הספציפי להגעת השליח. במידה ויש בעיה ניתן ליצור קשר עם מחלקת שירות הזמנות בטלפון 0747-399434 שלוחה 3.

איך אני מבצע/ת איסוף?

בעת ביצוע ההזמנה יש לבחור באופציית "איסוף עצמי" ובטווח השעות הרצוי, שימו לב מינימום 3 שעות לפני מועד האיסוף.

מה הן שעות הפעילות בנס ציונה?

א' עד ה' מ 8:00 בבוקר ועד 20:00
ו' וערבי חג מ 7:30 בבוקר עד 15:00

מה כתובת החנות?

יקינטון 6, נס ציונה

באיזה שעות מחלקת שירות לקוחות פעילה?

מחלקת שירות לקוחות פעילה בימים א' עד ה' מ 8:30 ועד השעה 16:00. ניתן לשלוח הודעות בוואטסאפ 24/7 ואנחנו נחזור בשעות הפעילות. וואטסאפ 0747-399434.

איך מזמינים עוגת יום הולדת מעוצבת?

יוצרים קשר עם מחלקת הזמנות בטלפון 0747-399434 שלוחה 3 ואנו נעצב לכם יחד את העוגה המושלמת לכל אירוע. מינימום 3 ימים להזמנת עוגה מעוצבת.

איך צוברים נקודות מועדון לקוחות?

כרגע הצבירה הינה בחנות בלבד ולא באתר.

יש לי בעיה בהזמנה, עם מי אני יוצר קשר?

אנו מקבלים תלונות על תקלות/מוצר שלא סופק/מוצר פגום בתוך 48 שעות מרגע קבלת המשלוח. לצערינו לא נוכל לטפל בתלונות מעבר לטווח הנ"ל. 

ניתן ליצור קשר ישירות עם מחלקת שירות לקוחות בטלפון 0747-399434 שלוחה 3, המספר הוא גם מספר וואטסאפ.

מה מדיניות ההחזרות שלכם?

בכל מקרה של תקלה או בעיה אנחנו נחליף את המוצר או נזכה אתכם. החלפה או זיכוי מתבצע אך ורק עם הצגת המוצר פיזית או בשליחת תמונה למחלקת הזמנות.

איך אני יכול/ה לקבל עדכונים על מבצעים?

לקוחות הנרשמים לאתר, מקבלים בתפוצת מייל קופונים והנחות התקפים רק באתר.

האם ניתן לקבל ייעוץ טלפוני לגבי רכישת מוצרים?

בהחלט, ניתן להתקשר למחלקת ההזמנות בטלפון 0747-399434 שלוחה 3